Op zoek naar de klepel

bij dezen en genen

Big city life

Het VKblog doet het uitstekend. Gefeliciteerd!! VKblogredactie, debuggers, en alle bloggers natuurlijk. Alleen mijn header is veranderd. Verder is er de lijst van alle eigen bijdragen en meest gelezen en aanbevolen eigen bijdragen. Heel handig.

Om te checken of alles werkt een youtubefilmpje ven het nummer ‘Big City Life’ van de groep Mattafix met een toepasselijke tekst.

Op een nieuwe start:

proost

5 Reacties op “Big city life

  1. coby mei 26, 2009 om 18:08

    Ha pierra, proost op de nieuwe start. Dat smaakt! Grappig dat we gerelateerd zijn vandaag 🙂 Dat vieren we dan ook gelijk maar, vind je ook niet?
    Je muziek doet het ook.
    Het is wel even wennen, maar dat heeft ook met loslaten van het oude te maken uiteraard…
    Hartelijke groet, Coby

  2. pierra mei 27, 2009 om 00:50

    Na de euforie had ik toch nog wat problemen. Vandaar deze late reactie. Het is inderdaad even wennen, maar wel leuk wat verandering,
    Groet,

  3. paco painter mei 27, 2009 om 08:59

    Voordeel is; ik kan de krant lezen terwijl ik naar andere bloggers surf

  4. Smokey Robbinson mei 28, 2009 om 00:35

    Pierra, ein-de-lijk… heb ik jou bereikt. Dank voor de uitnodiging voor muziekblog/groep. Ik had een blog ( subject Pinkpop) ingezonden en dat is totaal verdwenen…(!) Ik leef nog:)))
    Ik loop ver achter en wil ook graag zoals jij die AVATARS plaatsen bij de" favo`s" maar weet nog niet hoe dat moet. Zou jij dat summier in mijn reactieruimte willen uitleggen? Ik heb een aantal uitnodigingen waar ik nu nog niets mee kan. Jammer.
    groetjes,
    Smokey

  5. Smokey Robbinson mei 28, 2009 om 00:40

    Pierra, ein-de-lijk… heb ik jou bereikt. Dank voor de uiutnodiging voor muziekblog/groep. Ik had een blog ( subject Pinkpop) ingezonden en dat is totaal verdwenen…(!) Ik leef nog:)))
    Ik loop ver achter en wil ook graag zoals jij die AVATARS plaatsen bij de" favo`s" maar weet nog niet hoe dat moet. Zou jij dat summier in mijn reactieruimte willen uitleggen? Ik heb een aantal uitnodigingen waar ik nu nog niets mee kan. Jammer.
    groetjes,
    Smokey

Praat mee en laat hier uw reactie achter

Footnotes to Plato

because all (Western) philosophy consists of a series of footnotes to Plato

Zwervende gedachten

Een filosoof over argumentatie, biologie, handelingstheorie en wat hem verder invalt

mjusicamanti.wordpress.com/

per amanti della vera musica

SangueVivo

Ancora solo un battito in più - blog personale di Paolo Minucci

Scientia Salon

An archived blog about science & philosophy, by Massimo Pigliucci

Infinite forme bellissime e meravigliose

si sono evolute e continuano a evolversi

Meneer Opinie

Altijd een mening, maar niet altijd gehinderd door kennis van zaken

The Cambrian Mammal

An evo-devo geek's scientific meanderings

Why Evolution Is True

Why Evolution is True is a blog written by Jerry Coyne, centered on evolution and biology but also dealing with diverse topics like politics, culture, and cats.

Evolution blog

bij dezen en genen

The Finch and Pea

A Public House for Science

voelsprieten

* wonder van het alledaagse *

kuifjesimon

Just another WordPress.com site

The Amazing Comics Men

Comics by Dutch cartoonists Jan the Stripman & Wim the Mysterious Helpman

Barbara Jansma

Prenten, spotprenten en schilderijen

Glaswerk

Ongepoetst en uit de hand

Aad Verbaast

te gek voor woorden eigenlijk