Op zoek naar de klepel

bij dezen en genen

Voor niets komt de zon op

 

verhuizing

 

Na het recente bericht dat het Volkskrantblog per 1 Maart 2011 gaat sluiten, heb ik bij WordPress een nieuw blog aangemaakt dat hier te vinden is.

 

Het was een bijzondere blogomgeving, vooral vanwege de fijne medebloggers en het is erg jammer dat er een einde aan komt. Op WordPress ga ik door met het plaatsen van berichten over het laatste wetenschappelijke nieuws vooral met betrekking tot de biologie. De kwaliteit van deze berichten hing voor een belangrijk deel af van de reacties en ik hoop dan ook vurig dat er reacties blijven komen. Heel veel dank aan allemaal !

 

Ik hoop jullie allen snel te kunnen begroeten op:

 

https://ascendenza.wordpress.com/2011/01/08/welkom-op-mijn-nieuwe-blog/

 

 

 

 

 

13 Reacties op “Voor niets komt de zon op

  1. maria-dolores januari 8, 2011 om 21:21

    gelukkig maar dat de fijne medebloggers allemaal gewoon blijven bestaan…

  2. pierra januari 8, 2011 om 21:23

    @maria-dolores, jawel, maar ik zal er veel uit het oog verliezen, tenzij iedereen bij dezelfde blogprovider gaat zitten. Weet jij meer?

  3. martin januari 8, 2011 om 22:22

    pierra Zal ik je opnemen in mijn lijst?

  4. pierra januari 8, 2011 om 22:59

    @martin, ik ga naar je blog en laat mijn adres in jouw reactieruimte achter. Goed idee trouwens om een soort verzameling te maken van alle adressen.
    Groet,

  5. Aad Verbaast januari 8, 2011 om 23:00

    Goed gedaan. Ik had ook al een paar maanden een wordpress blog geopend. Als verzekeringspremie, die zich helaas al gauw uitbetaalde.
    Ik ben nu bezig de blogs over te zetten. Ik schat 100 uur werk.. Pfff..https://aadverbaast.wordpress.com/
    Helaas lukt dat niet met de reacties.
    Succes..
    In februari zal ik wel een blog maken met een lijst met plekken waar bloggers naar toe verhuist zijn.
    Deze staat er al op.
    Vind jij er nog meer, laat je me het dan weten?
    @Martin: je staat ook mijn lijst..
    Ik wirst niet dat jij ook een lijst maakte..

  6. pierra januari 8, 2011 om 23:13

    @Aad, ik zag een tijdje terug je nieuwe blog al waar ik ook reageerde, maar dacht niet dat het zo snel een noodzaak zou worden.
    Fantastisch als je die lijst maakt, want het zou jammer zijn elkaar uit het oog te verliezen.
    Ik ga nu een feed op je blog aanmaken….

  7. BarbaraJansma januari 9, 2011 om 00:09

    Hee Pierra, ik zit daar nu ook, http://barbarajansma.wordpress.com/
    Ik kom even daar bij je kijken

  8. pierra januari 9, 2011 om 00:53

    @Barbara, een mooie site heb je ! Tot gauw,

  9. edu januari 9, 2011 om 12:19

    Ik zit nu ook op http://onderwijszaken.wordpress.com/, maar heb niet de indruk dat daar veel lezers zitten.

  10. pierra januari 9, 2011 om 18:00

    @edu, nee er is ook geen voorpagina zoals bij de Volkskrant. Probeer wel je vaste lezers de komende weken steeds te waarschuwen dat je verhuisd bent want anders ben je onvindbaar. Ik denk dat ik de komende tijd zowel hier als op mijn nieuwe blog schrijf.

  11. pierra januari 9, 2011 om 19:12

    Er is op eKudos voorlopig een groep opgericht. Je moet je eerst inschrijven daar en vervolgens dit adreshttp://www.ekudos.nl/groepen/410/vk_bloggers
    in je browser plakken en lid worden van deze groep.

  12. Harry van Schalkwijk januari 10, 2011 om 18:05

    Pierra, heb je dit blog toegevoegd aan de groep "Overstappen naar een ander blog" ?
    Daar kreeg ik namelijk bericht van, maar het bleek er niet werkelijk ingekomen te zijn.
    De schrijver/ster kan het sinds enige tijd alleen zelf doen door het eigen blog tekstje te bewerken en dan een vinkje te plaatsen bij een van de groepen waarvan men lid is.
    De knop met de rode tekst "Groepen+" werkt al een hele tijd niet goed meer.

  13. pierra januari 10, 2011 om 18:10

    @Harry, dankjewel, ik wist niet dat ‘groepen+’ niet meer werkte. Over verhuizing gesproken, wist je dat bijna alle bloggers nu op BloginBlik zitten? : http://bloginblik.nl/

Praat mee en laat hier uw reactie achter

Zwervende gedachten

Een filosoof over argumentatie, biologie, handelingstheorie en wat hem verder invalt

Jonas Bruyneel

Literatuur/Journalistiek/Muziek

mjusicamanti.wordpress.com/

per amanti della vera musica

SangueVivo

Ancora solo un battito in più

Microplastics

INTERREG MICRO PROJECT

Scientia Salon

Philosophy, Science, and all interesting things in between

Infinite forme bellissime e meravigliose

si sono evolute e continuano a evolversi

Vita da simbionte

perché collaborare è talvolta meglio che combattere

Meneer Opinie

Altijd een mening, maar niet altijd gehinderd door kennis van zaken

The Cambrian Mammal

An evo-devo geek's scientific meanderings

Evolutie blog

bij dezen en genen

The Finch and Pea

The Public House for Science...

voelsprieten

* wonder van het alledaagse *

the aphid room

All about aphids... not simply bugs|

kuifjesimon

Just another WordPress.com site

The Amazing Comics Men

Comics by Dutch cartoonists Jan the Stripman & Wim the Mysterious Helpman

Barbara Jansma

Prenten, spotprenten en schilderijen

